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Call of Duty Black Ops Patch Details (8)

Autor:

Release: 03.11.2010

Quelle:

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Release: 13.11.2010 (Version 1.03)

Quelle: playstationfront.de | GameRadio.de | GameRadio.de | Xboxdynasty.de

- Das Party-System funktioniert nicht korrekt und verhindert das Einladen von Freunden

- Kills werden in der Rangliste nicht richtig erfasst

- Framerate-Probleme

- Fehlerhafter Theater-Modus

- Probleme mit dem Respawn-Feature

- Häufige Abstürze oder “Freezes”

- Option “Gruppe verlassen” fehlerhaft

- Lokale Suche funktioniert nicht korrekt

- Headsets werden in der Lobby nicht angezeigt

- Unkontrollierte Verbindungsabbrüche nach Spielende (Online)

Release: 14.12.2010 (Version 1.04)

Quelle: GameRadio.de | playstationfront.de

- Diverse Fehler, die zur Trennung von Parties führten, wurden behoben.

- Verbessertes Handling für UPnP-Router beim Matchmaking.

- Der Fehler, der das Weiterführen eigener Klasseneinstellungen und

Killstreaks nach dem Wechsel auf die nächste Prestige-Stufe erlaubte, wurde behoben.

- Flak Jacket Pro schützt jetzt auch zuverlässig gegen Napalm

- Diverse Killstreak-Fehler wurden ausgemerzt.

- Perks-Anzeige beim Zuschauermodus wurde korrigiert

- „China Lake“-Granatenwerfer erhält die gleichen Einschränkungen wie die anderen

- Verbesserung diverser Fehler bei den Walküren- und Gunship-Killstreaks

- Fehler, durch den Spieler ausserhalb der Karte gespawned werden, ist behoben worden

- Zusätzliche Sicherheitsmaßnahmen gegen Cheater und Glitcher wurden eingebaut

- Veränderungen beim Hardline Pro-Perk

- Verbesserung des Spawn-Mechanismus - man wird nicht mehr in der Nähe von Gegnern gespawnt.

- Verbesserungen des Ninja-Pro-Perks - man hört Gegner besser und gibt auch auf Betonböden keine Laute mehr von sich

- Scharfschützengewehre reagieren jetzt auf einen Headshot definitiv mit einem Kill

- Genauigkeit der Scharfschützengewehre im Zielfernrohr-Modus wurde etwas erhöht

- Die roten Marker, die die Gegner in der Helikoptersicht markieren, erscheinen erst eine Weile nach dem Respawn,

so dass man nicht mehr unmittelbar Gefahr läuft, direkt nach Spawn getötet zu werden.

- kleinere Veränderungen der Messer-Reichweite

- 24 MB groß

Release: 05.01.2011

Quelle: gamezone.de | playstationfront.de

- Probleme mit Version 1.04 werden behoben

- Online Matches funktionieren wieder

- Abstürze des Spiel kommen nicht mehr vor

- Die Bewegungsgeschwindigkeit wurde wieder auf normal geändert

Release: 22.12.2010 (Version 1.05)

Quelle: callofduty.com

-  Improved party reliability when leaving with party – an additional step in an ongoing series of party improvements continued in the next patch

- Improved UPnP functionality – further expands the game’s capability to open NATs on routers with universal plug and play enabled

Enabled mute functionality in Playercards in the pre-game lobby

Enabled kick functionality in party and private match lobbies

Addressed an issue where the pre-game lobby would not always display properly when multiple players leave the lobby after a team split

Addressed an issue where the pre-game lobby would appear stuck on the countdown timer while waiting to balance teams

Release: 25.01.2011 (Version 1.06)

Quelle: callofduty.com

- New contracts added to the rotation.

- Added optional pre-match timer for LAN / System-Link games.

- Fixed freeze associated with larger games.

- Improved reliability of players connections to one another.

- Improved ability to bring parties to the game lobby. Late party joiners would try to connect

to previous lobby host and be denied if new joiners trigger a lobby host migration.

- Addressed an issue where the Host encounters and infinite spinning loading circle after a Host migration.

- Fixed a timing specific, long/infinite loading screen when joining games (sometimes giving you “Error - Read error (0x80010713) on file <map name>").

- Fixed a timing-specific freeze when host powered down during host migration.

- Cleaned up the map search filter in the Community section (deleted unused entries).

- Fixed Combat Training’s "USE FRIENDS" option for bots names.

- Fixed issue with split-screen guest profile names being blank, resulting in matches never launching.

- Instead of showing the generic “Player” for offline profiles in LAN, we now display the PS3 profile name.

- Fixed Friends list appearing after viewing a Friends Playercard from the Leaderboards.

- Fixed filter so players can now view Friends on Zombies leadboards.

- Fix timing specific issue where the game can be put into slow motion.

- Addressed "disconnected path" error when using the doors in Radiation after a host migration.

- Fixed stability issues navigating lobbies after client on Split Screen Zombies quits out of a game.

- Addressed issue/exploit when removing Counter Spy Plane effects with the Jammer.

- Fixed a freeze when quickly loading maps one after another in private match.

- Fixed issue where players get primary weapons in Second Chance.

- Fixed “NEW” stamp not disappearing for Custom Slot 9 when highlighting the slot.

- Removed water vision effect when respawning after dying in the acid pool in Radiation.

- Several contract fixes.

- Second Chance – players that put an enemy into Second Chance are now credited for a full kill once that enemy dies.

If another player kills the enemy while the enemy is in Second Chance, they will get assist credit.

- Adjustments to the PSG1 with attachments.

- AK74U adjustments.

- RCXD adjustments.

- Silenced sniper rifle adjustments.

- Removed hit markers when shooting friendly equipment.

Release: 03.03.2011 (Version 1.07)

Quelle: consolewars.de | callofduty.com

- Matchmaking improvements to return higher quality results faster.

- Setting party privacy to “closed” now fully functions as intended.

- Added the in-game store.

This change includes settings that are tunable in the live environment,

so tweaking may continue beyond initial release of this update.

- The in-game store now hides DLC map packs that do not match the language of the player’s disc to

decrease the possibility of users downloading the incorrect language version.

- Calling in a Chopper Gunner immediately after getting shot down in a Gunship will no longer end the Chopper Gunner run prematurely. Required timing-specific button presses.

-Split screen players are now able to change camera perspectives and cycle through players as a spectator.

- Addressed an issue where the most recent match played in Zombies could overwrite the best match played on the leaderboard.

- Improved Zombies lobbies to prevent players from erroneously receiving the error “Unable to join game session” under certain circumstances.

- Addressed a number of community-discovered Zombies gameplay exploits.

- Additional security feature updates.

-- Additional sniper rifle tuning.

Release: 17.03.2011

Quelle: Xboxfront.de | callofduty.com

- Einige Zombie Exploits

- Mehrere Fehler im Multiplayer-Modus

Test auf playstationfront.de