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Far Cry Primal Update Details (2)

Autor:

Release: 22.02.2016

Quelle: play3.de | xboxfront.de

Stabilität & Performance

- Performance und Stabilität wurden verbessert

- Beleuchtung und Belichtung wurden verbessert

Waffen & HUD

- Einige timing-abhängige Anzeigefehler im Waffen-HUD wurden behoben

Wildnis & KI

- Einige schwer reproduzierbare Navigationsprobleme von Tierbegleitern wurden behoben

- Einige in Ausnahmefällen auftretende Animationsprobleme wurden behoben

- Die Darstellung der Mammuts bei Objektzerstörung wurde verbessert

- Das Tierverhalten zu Beginn eines Kampfes wurde verbessert

Design & Fortschritt

- XP-Belohnungen wurden angepasst und ausbalanciert

- Der Schadensquotient nach Anwendung von Rezepten wurde korrigiert

- Das Balancing von Wirtschaft und Buffs wurde verbessert

Gameplay

- Einige timing-abhängige Anzeigefehler von brennenden Waffen wurden korrigiert

- Einige Probleme mit brennenden Waffen in Zwischensequenzen bei Nacht wurden korrigiert.

- Die Spielersteuerung und einige kleinere Kollisionsfehler wurden verbessert

- Kamera-Überblendungen und einige kleinere Kollisionsfehler in Zwischensequenzen wurden verbessert

- Die Spawn-Orte einiger NPCs wurden verbessert

- Das Verhalten von Tierbegleitern wurde verbessert

- 561 MB groß

Release: 15.03.2016

Quelle: play3.de

Stability & Performance

- Improved performance and stability

- Fixed low occurrence specific crashes

Gameplay

- Improved the overall difficulty of a mission

- Fixed an edge case issue where the XP is not updated

- Fixed issue where the kills from companion animals does not update under specific condition

- Fixed a bug where a weapon switched automatically when using the speed boost

- Fixed a rare issue where the player is vulnerable when trying to heal

- Fixed a low occurrence issue where the player is unable to loot

- Fixed an issue where the player can be teleport outside the mission zone when riding any animals

- Fixed issues with Hardsave not functional if the user performs specific action

- Fixed a trophy update issue when taming one of the beasts

- Fixed a player’s movement issue when capturing an outpost

- Fixed a 2 seconds freeze when player pauses the game during few specific animations

- Fixed a waterfall effect issue during a cinematic

- Fixed an edge case issue where the player cannot pet smaller companions

- Fixed an issue where the “heal beast” and “ride” actions does not always work on sloping terrain

- Fixed a blood trail visual issue when using the hunting vision

Lighting and FX

- Fixed some lighting issues in specific areas

Wildlife and AI

- Improved the AI navigation in a specific outpost

- Fixed low occurrence navigation issues with the companions

- Fixed some edge case animation issues with animals and companions

Missions/Activities/World

- Fixed Missions and Activities blockers when performing specific actions

- Fixed few spawning issues with the players and specific animals

- Fixed an issue where the player can complete one of the mission twice

- Fixed issues where the player can’t climb a vine when performing certain actions

- Fixed edge case issues where the player can remain stuck if he interacts with stones and plants

- Fixed an issue where the player is unable to fast travel

- Fixed objective issues when performing specific actions

- Fixed edge cases navigation issues in the World

Menu/UI/Map

- Added an option to not show enemies in the minimap

- Added a button to disable the HUD option

- Added new tutorial page to match description and picture

- Fixed an issue where a button is misplaced in the reward stash

- Fixed some displaying issues with the HUD and the World Map

- Fixed an issue where a fail prompt does not appear under specific conditions

- Fixed an issue where the XP prompt remains present on the HUD

- Fixed icons issues in specific activities

- Fixed few minor issues where a waypoint is not displayed properly

- Fixed an issue where the outpost counter does not update

- Added a visual guideline for one of the achievements

Audio

- Fixed a sound issue with burning fire during the playgo

- Added a missing SFX during a specific Quick Time Event attack

- Added a missing Audio line during a cinematic

Localization/Text

- Fixed issues when subtitles go past menu borders in some languages

- Fixed an issue where collectibles text can be overlapped by an event notification

- Added missing subtitles when skipping a cinematic

- Fixed incorrect messages appearing on screen after specific actions

Release: in Arbeit 12.04.2016

Quelle: gamepro.de | play3.de | xboxdynasty.de

- Stamina-Anzeige: Nach einer Weile wird die eigene Spielfigur müde und bewegt sich langsamer;

zum Erholen ist regelmäßiges Schlafen notwendig

- Die Schnellreise benötigt mehr Nahrung und Stamina

- Die Minimap ist standardmäßig deaktiviert

- »Nebel des Krieges« ist hartnäckiger, so dass sich die Karte schwieriger erkunden lässt

- Man trifft seltener auf Menschen und Wildtiere, so dass das Jagen deutlich mehr Geduld erfordert

- Das Herstellen von Munition dauert nun einige Sekunden

- Die Eule wird abgeschwächt

- Die eigene Spielfigur wird kälteempfindlicher,

wodurch die Abhängigkeit von Feuer und die Notwendigkeit warmer Kleidung steigen

- Gezähmte Tiere sind nicht mehr so stark

- Das Zähmen von Bären und Säbelzahntiegern wird erschwert

- Abgehauene Tiere kehren nicht mehr automatisch zurück

- Verstorbene Tierbegleiter können nicht mehr wiederbelebt werden,

aber sie lassen sich weiter vor dem endgültigen Tod retten

- Nächste sind nun länger, dunkler und tödlicher

- Die Hunter-Vision-Fähigkeit bleibt länger aktiv