DANKE        PATCHES        UPDATES        INFOS

0-9    A    B    C    D    E    F    G    H    I    J    K    L    M    N    O    P    Q    R    S    T    U    V    W    XYZ

Call of Duty Black Ops Update Details (7)

Autor:

Release: 03.11.2010

Quelle:

- 6 MB groß

Release: 13.11.2010

Quelle: GameRadio.de | Xboxdynasty.de

- Grundlegende Fehler wie Glitches

- Freezes und Abstürze wurde ausgemerzt

- Zudem wurden Bugs im Matchmaking

- Ausserdem wurden Bugs im Party-System

- sowie der Host-Suche im Multiplayer-Modus

Release: 22.12.2010 (Version 1.05)

Quelle: xbox-newz.de | callofduty.com

- Diverse Fehler, die zur Trennung von Parties führten, wurden behoben.

- Verbessertes Handling für UPnP-Router beim Matchmaking.

- Der Fehler, der das Weiterführen eigener Klasseneinstellungen und

Killstreaks nach dem Wechsel auf die nächste Prestige-Stufe erlaubte, wurde behoben.

- Flak Jacket Pro schützt jetzt auch zuverlässig gegen Napalm

- Diverse Killstreak-Fehler wurden ausgemerzt.

- Perks-Anzeige beim Zuschauermodus wurde korrigiert

- „China Lake“-Granatenwerfer erhält die gleichen Einschränkungen wie die anderen

- Verbesserung diverser Fehler bei den Walküren- und Gunship-Killstreaks

- Fehler, durch den Spieler ausserhalb der Karte gespawned werden, ist behoben worden

- Zusätzliche Sicherheitsmaßnahmen gegen Cheater und Glitcher wurden eingebaut

- Veränderungen beim Hardline Pro-Perk

- Verbesserung des Spawn-Mechanismus - man wird nicht mehr in der Nähe von Gegnern gespawnt.

- Verbesserungen des Ninja-Pro-Perks - man hört Gegner besser und gibt auch auf Betonböden keine Laute mehr von sich

- Scharfschützengewehre reagieren jetzt auf einen Headshot definitiv mit einem Kill

- Genauigkeit der Scharfschützengewehre im Zielfernrohr-Modus wurde etwas erhöht

- Die roten Marker, die die Gegner in der Helikoptersicht markieren, erscheinen erst eine Weile nach dem Respawn,

so dass man nicht mehr unmittelbar Gefahr läuft, direkt nach Spawn getötet zu werden.

- kleinere Veränderungen der Messer-Reichweite

- 10 MB groß

Release: 25.01.2011

Quelle: Xboxdynasty.de

- New contracts added to the rotation.

- Added optional pre-match timer for LAN / System-Link games.

- Support for “First Strike” map pack. All First Strike maps will be available in every playlist on 2/1.

- Fix timing specific issue where the game can be put into slow motion.

- Addressed "disconnected path" error when using the doors in Radiation after a host migration.

- Fixed stability issues navigating lobbies after client on Split Screen Zombies quits out of a game.

- Addressed issue/exploit when removing Counter Spy Plane effects with the Jammer.

- Fixed a freeze when quickly loading maps one after another in private match.

- Fixed issue where players get primary weapons in Second Chance.

- Fixed “NEW” stamp not disappearing for Custom Slot 9 when highlighting the slot

- Removed water vision effect when respawning after dying in the acid pool in Radiation.

- Several contract fixes.

- Now allow players to connect to System Link Games even if they are not connected to LIVE.

- Fixed crash when host migration occurred during a join-in-progress.

- Fixed issue with players seeing incomplete Create a Class submenus

when Party leader switches lobbies or kicks player.

- Fixed in-game Friends List from opening when viewing then closing the playercard of a player in a lobby.

- Addressed Zombies split screen issue where players sometimes get booted back in the lobby.

- Replaced debug text appearing for some content in the in-game Store.

- Fixed crash when attempting to watch a film or clip with 3 or more profiles signed in.

- Fixed freeze while watching films and changing sign-in status using inactive profiles.

- Fixed a freeze if a player opens the Xbox Guide while the match is ending

and quits immediately as they arrive in the post-game lobby.

- Second Chance – players that put an enemy into Second Chance are now credited for a full kill once that enemy dies.

If another player kills the enemy while the enemy is in Second Chance, they will get assist credit.

- Adjustments to the PSG1 with attachments.

- AK74U adjustments.

- RCXD adjustments.

- Silenced sniper rifle adjustments.

- Removed hit markers when shooting friendly equipment.

Release: 03.03.2011

Quelle: GameRadio.de | consolewars.de

- Probleme mit Map Pack "First Strike"

- Matchmaking improvements to return higher quality results faster.

This change includes settings that are tunable in the live environment,

so tweaking may continue beyond initial release of this update.

- The in-game store now hides DLC map packs that do not match the language of the player’s disc to

decrease the possibility of users downloading the incorrect language version.

- Calling in a Chopper Gunner immediately after getting shot down in a Gunship will no longer end the Chopper Gunner run prematurely. Required timing-specific button presses.

-Split screen players are now able to change camera perspectives and cycle through players as a spectator.

- Addressed an issue where the most recent match played in Zombies could overwrite the best match played on the leaderboard.

- Improved Zombies lobbies to prevent players from erroneously receiving the error “Unable to join game session” under certain circumstances.

- Addressed a number of community-discovered Zombies gameplay exploits.

- Additional security feature updates.

- Additional sniper rifle tuning.

Release: 17.03.2011

Quelle: Xboxfront.de | callofduty.com

- Einige Zombie Exploits

- Mehrere Fehler im Multiplayer-Modus

Release: 12.07.2011

Quelle: gamefront.de

- Enthält Sicherheits-Updates

- Audio-Korrekturen für den "Search & Destroy" Modus.

Spiel - Übersicht auf dem LIVE Marktplatz

Test auf xboxfront.de